Open Journal Systems
Journal Help
User
Username
Password
Remember me
Language
Select Language
English
Tiếng Việt
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Font Size
Keywords
American culture
Culture-specific items
Curriculum
Cộng hưởng ngôn ngữ-văn hóa, khác biệt ngôn ngữ-văn hóa, giọng tiếng Anh, thái độ ngôn ngữ
English for Tour Guiding, ETG needs, ETG syllabus, tour guide professionals
English for specific purposes (ESP)
Genre, genre analysis, genre-based activities, language teaching, writing skills
Nghe mở rộng, kỹ năng nghe, sinh viên không chuyên
Reading passages, genre analysis, textbook evaluation
Thủ đắc ngôn ngữ, thì hiện tại đơn ngôi thứ ba số ít, hình vị, nhiệm vụ giao tiếp, sinh viên chuyên ngữ tiếng Anh
comparison
discourse analysis
intercultural competence
needs analysis
portfolio
professional development
reading comprehension
strategies
teaching
Điểm nhìn trần thuật, nhà văn nữ, nữ quyền, diễn ngôn, xu hướng
đánh giá
Home
About
Login
Register
Search
Current
Archives
SUBMISSIONS
Home
>
Archives
>
Vol 1, No 3 (2017)
Vol 1, No 3 (2017)
TẠP CHÍ KHOA HỌC NGÔN NGỮ VÀ VĂN HÓA
Table of Contents
Articles
THE EFFECTIVENESS OF PRESENTING AND PRACTISING ESP VOCABULARY IN MINIMAL CONTEXT: A STUDY AT THUONGMAI UNIVERSITY
Hoàng Thu Ba
PDF (261-273)